söndag 30 januari 2011

Djungel-telegrafen

Så.

Alla kör mer eller mindre med: "dagens outfit"
Inte jag. Jag tänker köra med : "Dagens visk-lek"


Ni alla vet vad visk-leken går ut på?
Man sätter sin i en ring och viskar en mening till personen breve sig och sedan omvandlas denna mening till något heeeelt annat än det man sa från början.

Detta blir mitt sätt att bryta kedjan om rykten som går i grannhålan.
jag börjar med som en fd vän sa om mig när vi bler ovänner:
-Du är som en soptunna, tar allas leftovers, men mest mina.
-du bölar över en 5a.
-jag får bjuda dig på allt.
-du är falsk
-du är känslokall
("soptunna" bara för jag träffade ett ex till henne som hon var tillsammans med i några veckor i 6an. Alltså inget seriöst)
("5an"........... vilken jävla 5a? klart de flesta studerande utan jobb är lite fattiga i slutet av månaden... men .. en 5a har jag nog ?)
(" jag får bjuda dig på allt" du frågade om vi skulle till mezo och jag sa att jag inte hade några pengar.
Då sa du att du kunde bjuda.. jag sa ja okej, men sen blev mezo inte av. Sen på lila helvetet bjöd du mig på en öl när jag inte ens frågat efter det?)

("du är falsk" det är inte jag som träffar ditt ex bara för att göra dig sur ;) )
("du är känslokall" mja.. jo .. ja visst det kan jag väl gå med på att jag visar mig vara, men jag visar mina känslor för mina äkta vänner, de som är äkta vara och som inte fortsätter den hära visk-leken.. Och i den kategorin finns inte du med, så atteeee! )
och allt detta hon du sagt om mig visar hon bara sig vara själv.
Med tanke på att killen jag gjorde slut med och var tillsammans med i ca 1 års tid träffar hon nu direkt efter vi blivit ovänner.. hmm vill hon få någon reaktion från mig kanske ?
den reaktionen kan jag tyvärr inte bjuda på eftersom jag verkligen inte bryr mig?
Flugor dras till skit helt enkelt. Jag kan gärna bjuda på de sopor du jst nu håller på att kasta i dig.
over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar