tisdag 10 april 2012

insane in the membrane

jag vet! jag är så jäkla snygg

självförtroendet är det inget fel på iaf :)

nu ska jag och Bushie ta  tag med hårdhandskarna med träningen.
 Jag ska max röka ½ packe om dagen, men det blir inga problem, bara till att sluta med de onödiga ciggen som man röker bara för "ibristpåannat" ju :)
max 1 redbull om dagen.
Extra jobb så jag kan uppskatta mitt jobb som personlig assistent mer :) för det är egentligen awesome!
jag ska skaffa mig ett riktigt slitjobb. Hörde mig för om Stena recycling. Men det verkade inte lovande av olika anledningar.
så what's next? bring it on, I'm ready.

jag säger hela tiden att jag ska göra det och göra det, men så skiter det sig. MEN. jag har aldrig tänkt så mycket och aldrig haft så mkt skuldkänslor som på bussen in till jobb idag, längsta bussresan EVER!

hmm har jag druckit för mkt kaffe idag tro?

såhär smal ska jag bli igen, beach 2013. så om tuttarna ska försvinna.. don't care.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar