fredag 3 augusti 2012

Flytt!

Det har varit en hektisk halv vecka med flytt, affärer, besiktning osv osv.
Men jag älskar't
I tisdags den 31 fick jag nycklar till min nya lägenhet breve vattentornet.
Det blev direkt slutbediktning, flytt och åter igen flytt.
Soffan jag köpte passar perfekt, min säng passar perfekt, mina vänner, pojkvän och jag passar perfekt in i lgh!
Har världens trevligaste grannar i världens lugnaste område.

Igår var jag pappa och Linda ute och köpte tv. Det blev en panasonic viera :)
Fick visserligen punga upp en del laxar men det var det värt <3
Blev lagom chockad när jag och pappa packade upp tvn och jag ser en massa glasögon ?!?
Jag- VAFAAN??! Pappa jag har fått fel tv, jag har inte köpt någon jäkla 3D tv...
Läser på tvn : progressiv 3D tror jag det hette, men det var ju bara ett plus haha, alltså att där inte är 3D hela tiden utan att mm kan slå på och av 3Dn .
Så jag och min vänner satt och kollade fråga Olle i 3D , det är fan inte illa !;)

Sedan kom min vintervante och Nanna hos mig och såg till så jag kom upp imorse till jobb:) :*
Nu har jag ingen aning om va jag skrivit eller om det ens hänger ihop..
Men jag kan inte mer än att säga att jag stortrivs med allt just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar