lördag 29 december 2012

Boring motherf*cker?

Varför är det så att bara för att man är på en fest och inte vill shota en jävla massa äckliga jävla jäger och slemmig jävla turkisk peppar eller totalt helt jävla snorvidrig fucking minu shotar så är man en tråkig jävel?!
Ursäkta mig för att jag vet mina gränser när det gäller sprit, ursäkta mig om jag inte ens tycker skiten är gott, och ursäkta mig så jääävla mycket om jag inte känner för att bli barnsligt jävla redlöst full som du TYDLIGEN är med tanke på vilket jäkla SKÅP du står och grovhånglar med som är så full så hon knappt kan prata.
Men det är lugnt! Låt mig vara en "tråkig jävel" bara för att du inte lyckas få mig redlöst full så du kan stoppa din säkerligen infekterade lilla krita i min guldgruva!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar