fredag 30 mars 2012

jag är grym.

Japp. Så är det bara.

Någonting som jag tänker på ca 30 gånger om dagen är körkort.
För 4 v sedan tog jag tag i att betala skiten och faktiskt börja.
Jag har kunnat lite tidigare än vad jag gjorde, men jag är så rädd för att faila,
jag har en hemsk, verkligen värdelös pluggskalle, jag fixar inte det.
Så jag har gått på 3/5 teorilektioner nu utan att göra en enda "läxa"som vi får efter varje lektion vilket är 772 instuderingsfrågor,6 delprov och 1 repitition.
Men riktigt så långt har vi inte kommit än så vi ska ha gjort allt, men som ni förstår så har vi snart det..

Så jag satte mig ner och loggade in på datorn och gjorde en jäkla massa instuderingsfrågor.
och efter att jag failade på de 3 första frågorna så började jag gråta.. storgråta.... ( jag får faktiskt försvara mig med att jag har PMS )
så ringde jojo mig så hade vi lite pep-talk i ca 1 h och efter det så gick det gallant :D
efter det fick jag 4 fel på 59 frågor :D (om det nu är bra ? )


men sorry för dålig uppdatering like you give a fuck? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar