fredag 7 december 2012

What's going on?!

Finns det någon sjukdom där man får ångest för att man sover om nätterna/dagarna?

Har sovit väääääldigt dåligt de senaste dagarna/nätterna. Blir rädd för att gå och lägga mig för jag inte vill slösa bort mitt liv på att sova fast än jag bara ligger i soffan och blir deppig för att jag inte har något att göra om nätterna.
Även om jag bara sovit 4 timmar på natten då jag somnat 8 på morgonen och vaknat vid 12 får jag ångest för jag missat de timmarna jag sovit.
Vet att man måste sova för att kroppen och psyket ska må bra. Men!!! Jag vill inte, och för varje natt som går blir det bara mindre och mindre sömn.
Men du är ju sjuk tänker ni då..
Ja.. Det sa jag precis och undrar om ni vet om det finns ett syndrom eller en sjukdom som liknar det jag beskriver. Eller kallas det bara sömn ångest ? Iiiiimgen aning, clueless. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar