måndag 16 maj 2011

VENTILATIOOON

Nu tänkte jag berätta lite om mina trogna vänner Johanna Jönsson och Emma Nilsson :)

Johanna Jönsson aka jojo eller whifey.

Hon är en sån man kan säga : heey, vart har du varit i hela mitt liv? till..
hon är likadan som mig, vi tänker nästan likadant, vi avslutar varandras meningar, och om inte det så säger vi samma saker exakt samtidigt, låter sjukt och tro miig.. det känns lika sjukt varje gång det händer och vi skrattar lika mycket varje gång, vi båda är dåliga på att visa känslor mot folket runt omkring, 
dig kan man berätta allt till och du finns alltid där och gör en gladare :) <3 
Jag har aldrig varit arg på denna bruden och hoppas inte på att bli det heller.

Också har vi såklart min trogne vän genom alla åren Emma Nilson aka arabies.. 
som kommer mörda mig för bilden.. men ändå!
ojojoj vart ska man börja.. alla minnen, alla happy moments, alla inte-så-happy monents..
och inte till att glömma GRAN CANARIA -09
Denna människan kan man lita på till 100 %, aldrig att jag har berättat en secret som hon sedan spridit vidare (inte vad jag hört iaf)
Eftersom att min djävuls miniatyr som sitter på högra axeln dominerar över min ängels miniatyr ,
så är emma bra att ha för att hon kommer och slårner denna djävulen inom mig och försööker göra en liten ängel av mig, iaf när jag gjort något dumt och hon försöker få mig att göra saker och ting rätt för mig..
Hon är med andra ord mitt samvete ;)

love you girls <3


btw så har jag gjort något busigt.. hihiih
men ni får inte veta vad :D


1 kommentar:

  1. Det är alltid lika roligt att läsa din blogg!
    Roligt att du kom med något som är roligt att läsa istället för alla katastrofer.

    SvaraRadera