lördag 28 januari 2012

Första ever.

Har övningskört med min pappa för första gången . ( jag och min pappa är kända för att inte komma överens med varandra) eftersom jag är pappa upp i dagen. Och mina syskon har alltid varnat mig för övningkörning med pappa, så både jag och han har undvikit det. (han är en sådan som håller på handbromsen hela tiden och skäller och sitter och trycker på bromsen i passagerarsätet som inte finns.)
Men han hämtade mig efter jobb idag och så körde vi till billeberga och lödde och landskrona. Och han vågade tom ta ut mig på motorvägen . Det är bra för att vara min pappa! Haha

När vi var i lödde gick vi in på center syd och fikade, så ville jag betala vår fika. Men det fick jag inte för pappa. Så jag puttade bort honom från kassan och då kläcker han ur sig :
- du behöver inte vara stöddig bara för att du har fått lön..
Jag- ehh? Va?!

Haha ett riktigt WTF moment när min pappa säger så :p

Men det jag skulle komma till var iaf att när jag hade lämnat mig själv hemma i lgh så var det första gången i mitt liv jag tänkte att jag har verkligen precis spenderat 4 timmar med min pappa utan att bråka och faktiskt haft roligt, det slutade verkligen inte med att jag sparkade ut honom på motorvägen som jag hade förberett mig på :)
Där kom ännu ett WTF moment! Nästan så man blev tårögd hihi

Här får ni en cp bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar