tisdag 6 mars 2012

Flytt.

Såja, då har man flyttat hem till föräldrarna igen , sjukt mycket grejor man har köpt på sig när man "bodde" i lägenheten. Temat i mitt rum hos mamma och pappa var ju guld, medans temat i rummet i lgh var silver..
Så hur går det när man ska flytta in alla de nya grejorna bland de gamla ?
Jo det går bara inte när guld och silver verkligen krockar.
Så jag sitter här idag med träningsverk i hela kroppen efter att ha hållt på att flytta och organisera i 8 timmar, slängt ut halva det gamla rummet bara för att kunna ha det nya .
Och nu måste jag bygga om båda garderoberna inuti bara för att få plats med de nya kläderna, och det kan jag ej göra än för jag måste hitta stängerna som ej har ens kommit på tal om att ta fram på 22 år... Så vaaart är deee? Ja det vet inte ens mamma och pappa.
Så nu har jag 2 propp fulla IKEA kassar med kläder som vill in i min garderob.
OCH VART SKA JAG GÖRA AV ALLA MINA SKOR?!?
Åh Damn. Jag vill aldrig mer flytta i hela mitt liv .

Men jag har kommit en bit på vägen iallafall och såhär ser det ut just nu .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar