måndag 5 mars 2012

Sparklewind

Jag hade awesome kväll/natt i lördags :D började med kalasande hos syrran som fyllde 24:) sedan vidare till Alex som fyllde 20:)
Och jag har kommit på nu som nästan 20 åring att det är fan så mö roligare om man dricker precis lagom .
För igår ... Det går ej att förklara.. Helt underbart roligt :D tack till Jessica, Kornelia, Amanda och såklart Alex som hade festen,för den kvällen/natten :D

Idag vaknade jag dessutom inte bakis ! Bara lite slö i kroppen, men det kan bero på att vi fick nästan hela festen att dansa macarena dansen , som man utan tvekan blev helt slut efter ett par macarena låtar samt fågeldansen .

Så idag tog jag mig tid att åka hem till päronen och hunden, sedan till min glittervind och sedan sticka till älskade Sabina och hade BB häng där.
Jag tycker faktiskt att Sipan hade kunnat åka ut istället för Jessica. Jag tänker mest för Kornelias skull så hon slipper göra naglar på den kacklande suggan igen..

men här får ni några bilder på oss , mest för minnena som ligger bakom bildernas skull :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar