söndag 18 september 2011

Bra helg !

Ja för det har det varit !
I fredes hade rörö födelsedagsfest i parken.
Det blev mycket folk och jäkligt roligt , tack för de :D<3
tydligen så hade jag och jojo väsnats i trappen så mycket och länge så Maria som bor på 3e våningen hade inte hört vad de sa på hennes tv program (a)
Det jag kommer ihåg av trappen var att vi sa - vi springer upp så är det inte lika jobbigt .
Och nog fan gjorde vi det men det var ändå jobbigt ?:(
Sedan ställde vi oss och gjorde makaroner och korv (det visste jag när jag vaknade dagen efter och såg makaroner och korv över hela spisen)

Efter ett tag kollar jag på golvet .. Hundmat över hela golvet !? Och min skinnjacka, här behövdes inga utredningar för att se vem som var den skyldiga inte ! :( jag städade iaf :)

Hela lördagen gick åt att rehabilitera bakfyllan vilket ock sådär :/
Jag och jojo hade film och chipskväll medans Maria var i highnose ( Höganäs ) och kollade på von benzo :)

Och idag har jag städat och gjort tacos och bla bla bla , nu ska jag Gyma med michaela :)

( imagine a picture right here )
Vilken ni vill . För min mobil vill iaf inte läggs ut nÅgra bilder -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar