onsdag 14 september 2011

shoot me

haft väldigt dålig natt. somnade i tid och allt, men vaknat ca en gång i timmen och behövt kissa ?
kan det bero på de mediciner jag måste gå på nu denna v ?

just det. hade kalas i söndags, blev getingstucken och fick en allergisk reaktion och vart tvungen att åka in för halva jag svullnade upp.
Så jag måste ta 6 tabl om dagen av något i 6 dagar.


Jag vaknade inatt också och hade panik av att något klättrade i taket så jag i panik kallade på maria..
Men det var bara där lampan ska sitta i taket.hmm bara sådär kl 6 imorse.

Nu sitter jag och spelar sims och så firt dörrklockan ringer på spelet springer bjäbbis "hunden" och skäller och väntar vid ytterdörren OCH spiller ut min morgon redbull på vägen.. HUNNAF***N.

Men om exakt 30 min ska jag bege mig till bussen och åka in till jobb för 24 h jobb. hoppas bara att den natten blir bra annars kommer man inte få se en glad cecce på gymmet imorgon.
Tur isåfall att jag ska va med bästa johanna som förhoppningsvis kan göra mig gladare. " hon brukar lyckas"

Ja just det. Jag har börjat gymma seriöst nu :) helt galen haha. När jag kommer hem från ett gympass så längtar jag tills nästa haha . cecce goes biff in a few months YEBUDDY.
bjäbbis som heter Attila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar