söndag 19 februari 2012

Blup blup

Denna helgen har jag känt för att göra saker som vanligtvis händer kanske en gång om året.
Så i fredags festade jag med Lollo B
Och igår stack jag hem till mamma och pappa oförvarnat för jag ville ha soffhäng framför melodifestivalen, vilket jag ALDRIG tittar på.
Men det var faktiskt skönt att vara "hemma" och för första gången på 6 mån sova i min egna säng.
Och inte snacka om att träffa Tigo igen, har verkligen saknat den pricken:)

Och idag så övningskörde jag och pappa till väla sedan släppte jag mig själv i bille hos jojski:)
Vi ska göra det vi brukar alltså dricka vars en redbull och käka lite, sen är det ju faktiskt så att big brother börjar idag så vi ska kila upp till Skabbe och Pellie och glo det med dem :) hihi

Här är en bild på tigo där han försöker säga med ögonen ( kan vi inte gå en runda till lekplatsen så jag kan få springa fritt och leka med mina grenar ? ) blink blink . Och grenar blev det minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar