torsdag 23 februari 2012

F*tta då!

Jag har hållt på med att få internet sladden att funka halva dagen.
Det funkade ett tag när jag fixade det med ett cigarett filter, 2 min senare slutar skiter att funka igen, sur tjej!!
Blev så frustrerad så jag tänkte gå och gyma, och då, dåå är det fan illa.

Slängde in datorn på mitt rum igen och tänkte ligga och kolla på filmer jag redan sett, när jag upptäcker en väldigt mystisk sak!
För ett tag sedan försökte jag ladda hem Braveheart, en av mina absoluta favorit filmer, men då blev jag också frustrerad över att den bara hade kommit 2% på 2 dagar, så jag avbröt det och skulle låna Marias internetsladd men jag glömde bort det.
Så nu när jag kollade igenom filmerna så ser jag Braveheart där!
Jag tänkte att detta kan inte vara sant, det är säkert så att det bara är ljudet som funkar eller något sådant, men nej då, filmen funkade och jag blev överlycklig :D
Så nu ligger jag och gråter till den :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar