torsdag 17 maj 2012

Korthårig!

Så, de som känner mig vet att jag är jätte nojig med mitt hår.
I tisd bestämde jag mig för att ta tag i mitt hår och klippa det och färga utväxten. Så jag bokade in mig hos Jennifer, hon är verkligen jätte duktig, hon håller på att ta utbildningen och har en egen liten salong hemma i huset :) hon är den enda jag litar på som får dona med mitt hår.
Så vi bestämde oss för att ta det slitna , annars brukar det bara vara ( det absolut värsta )
Så nu är jag korthårig igen. Känns det som iaf men det är jag inte. Men det blev ändå som jag tänkt mig och hon ska ha tack:)
Vi färgade utväxten en lite mörkare nyans än resten av håret plus la i lite extra blonda slingor :)
Super nöjd

Plus att jag är nöjd tjej som varit utan redbull i exakt en v nu :)
Hädanefter blir det Ramlösa mango.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar