onsdag 16 maj 2012

Sjukaste

Sov hos Linda binda inatt, och efter gårdagens Ridning så var min kropp och mitt huvud väldigt trötta!
Så vi somnade redan vid 11 och ca 03 på natten drömde jag att jag och Linda var ute och körde. Jag var hennes körlärare och hon råkade köra över en killes iPhone, så sa jag till henne,
- var nu uppmärksam för han killen kommer att kasta iphonen i baklyktan!

Och nog fan gör killen det, så jag säger till henne att stanna så vi kan byta plats så jag kan köra över killen.
Påvägen runt bilen får jag ingen luft, jag bankar på bilen så Linda ska höra mig, om och om igen, men det gör hon inte.
Och jag kände hur kroppen blev svag och jag började att sjunka ihop och dö., då vaknar jag och hostar non stop.
Linda vaknar då och frågar vad jag gör.
Panikslagen och allt på en gång säger jag
- jag drömde att jag kvävdes och du hörde inte mig men jag ska ut och röka ..
Har liksom nästan precis kvävts och ska ut och röka ?! Fucktard..

Jag har iallafall aldrig drömt att jag håller på att dö.
Inte ens när man "trillar" precis när man somnat, då har det alltid varit samma sak, att jag står på en liten liten stubbe och tappar balansen och vaknar innan jag ens hinner trilla.
Hum.. Wierd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar