lördag 9 april 2011

FUCK THE SYSTEM !!

En sak som gör mig riktigt jävla förbannad är när små fjortis horor/white trash/ugly ass bitches kommer fram till en och säger.
- hej, är det du som är cecce ?
-ja?
 -kevins ex ?
-jaa??!!

Åsså försöker hon fjäska in sig lite för att jag inte ska döda henne eller något.
(hon för en konversation med mig om hur jag känner den och den och den på festen osv.. )
sen säger hon:
- du är ju faktiskt snäll :O
- ja varför skulle jag inte vara det ?
- inget illa menat men du ser bitchig ut, men pratar man med dig så märker man fort att du inte är det.
-aafan....
(tystnad)

sen säger hon:
- jag har alltid tyckt illa om dig iom att du misshandlade kevin osv..
-ursäkta??! vem misshandlade vem ?? eller ja jo.. vi misshandlade varandra lite hit och dit. men för fan!
-jahaa.. ja och att du var otrogen mot honom.
-PHAA! VEM VA OTROGEN??? det va då fan inte jag iallafall !
-nähee :O men varför har han sagt så till mig då ? palla mytta  :(
-FÖR ATT HAN VILL HA SYMPATI OCH SÅ SMÅNINGOM FÅ KRYPA IN I DIN  FITTA FATTAR DU VÄL !!!!!!
jag tänker- (blåsta jävla luder) och går där ifrån..

när klockan blir 2 så följer jag med hanna till rickard och kollar på film och käkar popcorn för att nu för tiden så klarar jag inte av att umgås med mitt ex i mer än 3 timmar.. Han är så fruktansvärt löjlig.. typ som
jag- vem har klippt dig ?
han- cindy! EFTER ATT JAG KNULLADE HENNE ;)
jag- jaha? :P och jag frågade det när då?
han- cindy är porrig
jag- okej? du kanske ska sluta pela på henne så hon kan fortsätta att vara det då?
han- haha så patetisk du är!
jag tänker ( jaha nu va det jag som va den patetiska ja.. )

men iaf. så följde jag med för att slippa honom, och när jag håller på att somna hemma hos rickard så stormar hela efterfesten in.. alla är fulla som svin och beter sig som svin..

tex. en tjej som hade pojkvän stack med en kille som hade flickvän hem och sov..
en kille blir avsugen av en 95a utanför huset.
en skit full kille börjar hoppa på hanna som ligger och sover.

och en massa sjuka saker, plus att mitt ex kom dit också.
så jag och victor går hem!
(jag var nykterist igår btw)


btw. jag färgade håret i veckan, snyggt va ? :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar