söndag 10 april 2011

sad.. it's sad

det är synd att vi inte har samma band som innan..
jag vill skylla på en person. men det gör jag inte för jag vet att det personen behöver dig kanske mer än vad jag gör.

Och du är sån som person som gärna vill hjälpa människor och finnas där så mycket som möljigt, du är en bra människa<3

allt vi gjort tillsammans, till dig kunde/kan man säga ALLT , precis allt som föll en i tankarna.
alltid när jag var ledsen stack jag till dig, alltid när jag var på jätte gott humör och kom till dig så blev du också det och det bara strålade om dig.

Innan fick man sms dagligen:
- när kommer du, jag saknar dig.
eller- du kommer till mig ikväll va ? (A)
osv osv

nu hör man ingenting, kanske du inte vill ha mig där längre, det kanske bara är så enkelt ?
vad vet jag, du säger ju ingenting. puss du vet vem du är <3
aj lavv joo .... (fuck off) hihihi "tårögd"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar