tisdag 5 april 2011

emma emma emma vad ska man göra av dig ?

känslobarometern är på och den lyser ganska rött...
lika rött som mitt underhår blev idag hihi !

nä men jag tycker det är synd att min "bästis" har flyttat till stan nu med sin "man"
jätte kul för de 2.. men .. hallå? jag då?
nobody puts baby in corner ;D

Jag är besviken över att hon flyttat för nu står det inte " välkomen till Emmas cafe´, drop in 24/7" längre hehe ;D
Jag är såklart inte beviken på henne, inte överhuvudtaget, men är besviken på själva situationen.
Jag inbillar mig att det kommer få oss att glida isär och det är väl inte så konstigt att man känner så när vi varit tighare än tightast i 12 år nu.
Men emma försvarar sig med att :
- Det lilla cecce inte förstår är att jag bor bara 10 min från knutan och när cecce har varit ute och kommer på kl 5 på morgonen att hon missat bussen hem för 2 timmar sedan vilket hon alltid gör så kan hon bara gå 10 min hem till mig och sova där.
så jag antar att det är lite tröst  :D

men hela dagen idag och hela natten och halva dagen imorgon är hon min :D

puss lova ya!

1 kommentar:

  1. glida isär ? dummaste jag hört!
    vår vänskap är starkare än då!:)
    I LOVE YOU.

    SvaraRadera