torsdag 31 mars 2011

carefaace

nu ska jag vara så tråkig så jag skriver om min dag! hittar verkligen ingenting annat att skriva om.. brist på intressant liv ? mmh kanske !

dum som man är har jag kört med min moppe ( jaa jag kör fortf moppe.. ... ........... !)

när oljelampan har lyst i ca 2 veckors tid. Fick lite smått panik idag om att min motor skulle skära sig !
så mamma fick köra mig till statoil och köpa hehe (A) mamma betalar MhmmM :)

sen stack jag till stallet och red till billeshåla med Hanna :P
Folk glor ju som de aldrig sett hästar innan.. Och i denna hålan borde folk inte ens bli förvånade om de har en ko i köket eller en ekorre i badrummet för fan..
what's he dealeooo lixååm.. (fjortis-röst)

sen stack jag hem till frugan ( jojo) som hade fixat smörgåstårta åt oss, she's a keeper! fo sho
efter det gick vi ut och snacka lite med emma och simona i ca 5 min haha sen vidare med sara till påarp och lämna 2 st sen till oasis och solade lite.
Det är nog skönare än.. ja ni vet vad. man ligger där frusen från ovädret utanför, och steker!
Det kändes som jag legat där i 3 min max tills det börjar piba och jag ser at det redan gått 14 min .... :( sad face..
 

När vi kom hem gjorde jag panpizzor, men den bortskämda ungen vägrade äta mina micrade panpizzor för hon ville ha dem ugnade... hurmpf! blink blink
Sen skulle hon färga utväxten svart på sig sj och jag blev sugen på att ha en färg till i håret haha så jag gjorde en svart slinga i det blonda (A) ganska nice faktiskt.. så nu är jag blond/röd/svart/mörkbrun/ljusbrun hårig! nice faktiskt.

jag älskar min jojo, den ungen är sjuk i huvet och jag gillar de..
Hon är en kopia av mitt inre jag, bara det att jag skäms för att visa den sidan, men hon .. ja.. jag säger inte mer haha.. pussssss
Så halva kvällen har vi haft ganske hög musik och sjungit högt till musiken så klart och båda sjunger lika falskt.. grannarna har faktiskt inte kommit och klagat ÄN! 
Men snart blir det BB och slumberparty

love

                                            gammal bild sedan hbg festivalen 08 om jag inte minns fel.
                                                  lollo b, jojsi, sara e, lollo bell, jag och emma ngiting vet ej haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar