söndag 6 mars 2011

ameh !

jag vill göra något med mitt hår!
men jag vet icke vad..

1. jag vågar inte färga det..
2. jag vågarinte klippa det
3. jag vågar knappt platta eller locka det..


jag färgar mitt hår ca vart 3-4e månad.
Men då färgar jag bara utväxten på det blonda.
fick ett errorfel i huvudet för 2 månader sedan.
"heey let's färga mitt underhår RÖTT!"
yeeah lets do it!
(efter)..... MOTHERFUCKEEEEEEER! it's red!


Man kan säga att jag är  ganska amish med mitt hår
jag  fönar ALDRIG håret, skulle inte falla mig i tanken bara, jag låter det alltid lufttorkas, tar i lite gojs i det, någon lila flaska från sunsilk, vet ej vad den ska göra.. men jag gör det för saks skull.

Jag tar heller inte balsam i mitt hår.. utan tar balsam spray när det torkat. Ibland kan jag få för mig att ta hår inpackning när jag duschar.. men inte ofta för jag fäller som en golden retriver då.

plattar det gör jag inte heller, usch nej .. jo någon gång på miljonen när man har en bad hairday!

MEN!!! jag funderar på att slinga lite av det missfärgade röda underhåret som blev hälften rött hälften svart, samtidigt som jag färgar den blonda utväxten ..
så blir jag 4-färgad i håret :D hihihi . cool!


varför har jag skrivit ett blogginlägg om mitt hår ? detta är ingen jävla mode/style/shit blogg.

let's talk about sheeps..
Sheeps.. they are white......and fluffy....and they smell very bad.... and.. and.. oh what the hell! good night world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar