onsdag 9 mars 2011

you are THE .... best :)

hihi jag har suttit hos maria nu i några timmar för fete bråkade med mamma och pappa hemma.

tydligen får jag inte ha kvar min häst om jag inte går på ridgymn.. men den parten är det för tidigt att snacka om..
jag ska ha kvar min häst vilket fall som, så är det bara :)

men iaf, ett tag nu har jag sagt åååh vad jag är sugen på chiiiiips !! , JAG VILL HA CHIIIIIPSSS!
maria vet du en sak ? "nää?" JAG ÄR SÅ FUCKAT SUGEN PÅ CHIPS SÅ DET ÄR MISSBILDAT!
och att jag har inte druckit någon form av red bull idag ( dottiii )
om man är beroende av red bullisar och dricker minst- MINST en om dagen så så fort man slutar med det eller bara har ett uppehåll på 1-2 dagar får man huvudvärk som inga värktabletter hjälper imot, det ända som hjälper är ju då en red bull.. så klart

och maria var iväg nu i några min bara så får jag ett sms ;
maria- chips fixat, red bull fixat, är strax tbx
jag- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH MAAAAAAJJJ GAAADDDD, VERY HAPPYYYYYY CEEEECCCEEEEEEEE ÖGWFÖIGF- gsd-oufgds-lhgvöihfIhrwpgföogwtöoetfrp8ygperpgpergf-pwergfÅ9ywäepyfhöouesgfoyesifygewogfOUWGEÖOFGweöougforubgforugföoerögu

(kommer då på att det jag nyss skickade inte var så tydligt och slänger iväg ett till. )

- "hu hurm " yeey !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar