onsdag 2 mars 2011

så kan det gå!

Jag var på sån här.. handledarkurs? idag.
Jag hade hört från folk att det tog ca 2-2½ timmar där.
USCH fy fan skit drygt tyckte jag ju det lät...

Det började kl 5 på rönnowska skolan .. humm.
Jag kom in med inställningen att detta kommer gå fort, tänk bara på roliga saker så blir det bra :)
Jag har ju ganska svårt att koncentrera mig och tappar väääldigt lätt intresset och börjar då drömma mig bort i min egen värld och oftast fnissa åt hur människor pratar, ser ut, beter sig osv osv.
Jag ser liksom bara att munnen rör sig och personen som pratar måste tycka att jag är störd i huvudet som ler hela tiden.

Han "gubben" som undervisade pratade väääääldigt drygt och tyst, plus att han ibland gjorde väldigt roliga läten haha!

Vi fick paus en gång i timmen och då passade jag på att ringa jojo och kräka av mig om hur drygt det va :P

när kl var kvart i 9 släppte han oss.. DUUDE, come on. 4 timmar?!
och vad lärde jag mig utav denna lektionen? nada,zero,noll!

Men jag kom på vart jag har fått mitt stressiga körande ifrån, den där tendensen till att bara "råååka" trycka plattan i mattan lite då och då på en 30 väg.. humm. daddy? neeeej.. eller.. ? joo!!!!!
eller stanna i en korsning i minst 3 sek när man inte ser att det kommer någon? naaaaaaah varför ska man göra deee ? ;)
eller kolla bakom axeln för att döda vinkeln lurar? pass!

Men jag tror att när jag väl får mitt körkort i handen kommer jag vara mer försiktig :)
jag brukar vara försiktig faktiskt, men det är bara ibland lite då och då man inte pallar med dessa sakerna.
förhoppningsvis får jag inte läsa mig den hårda vägen.


nu ska jag gå och bajsa.. over and out!

1 kommentar:

  1. Hej, Vi på Spirit skulle tycka det var mycket trevligt om du vill fira releasen av Spirit Magazine SS11 på Spirit Stores i Helsingborg nu på torsdag.
    Din inbjudan finns på: http://spiritmagazine.se

    SvaraRadera