onsdag 2 mars 2011

FAIL

Jag och Jojo stack till Oasis och skulle sola för det va halva priset hörde vi,
När vi kommer dit är det inte det ! Men när vi redan har där kunde vi lika bra sola, så vi stod och väntade 10 min på att de vanliga solarierna skulle bli lediga.
När de är det trycker hon in the money i 1 an och jag som inte tänkte längre tryckte in mina pengar i 2an( JA jag vet hur det låter.. Och nej jag tar inte kort ;) )
Jag går in... FUUUUCK!! det va STÅ SOLARIET ju!
Jaja vad är en bal på slottet?
När jag kommer in skriker Jojo :
CECCEEEE!! jag har sport bh på mig , PANIK!
jag - JOJOOOOO!! jag har klaustrofobi... KUL VA?
- hehehe kuuuul va

Men jaja det var bara att gilla läget.
Så jag strippar och går in, trött som man va redan sedan ridturen blir det INTE bättre av att någon som alltid somnar så fort hon lägger sig i ett solarie ställer sig där inne ..
Men när jag väl står där och håller i de handtagen så man får färg i armhålorna också känner jag hur knäna viker sig och huvudet börjar hänga.. Det är ju bara typiskt att man inte får något blod i armarna och inte kan hålla sig uppe .

När jag kommer ut ur solariet 15 min senare träffar jag någon jag tjaffsat med tidigare under dagen via fb, får ögonkontakt och kläcker ur mig att han är trög,
-är jag trög?!?!?
-ja? Det va väl det jag sa?
- ja men vad är det med att den enda paralysen jag känner är avtändningen????jag knarkar fan inte!
-nej det vet väl inte jag ?;) ( jo det visste jag egentligen) Men du gjorde ju innan :)
-(himlar med ögonen och tittar bort) och den med paralysen.. Asså.. Aah!!! Jävla fitta!! (går iväg)
- jag hånskrattar
- feta jävla luder!!
-Gaahaha, säg det till någon som tar åt sig, varför inte till din flickvän t.ex ( som har samma kroppsstorl som mig )
Då går han iväg

Är det manligt?
Jaha slut på det roliga då haha

1 kommentar: