torsdag 10 mars 2011

somebody just shoot me

riiiiiiktigt deppig dag idag.
har bara gråtit och gråtit och deppat och deppat hela dagen..
längesedan jag grät så häftigt så man hostar och knappt får luft och pratar helt hackigt.
Men idag så. ja jääävlar!

anledning: Mamma och pappa säger att jag inte får ha kvar hästen om jag slutar på ridgymn och börjar komvux.
Men jag vill ju börja komvux för att kunna skärpa till mig och börja om från 0 med mina betyg! dom SUGER
det är inte för jag är dum i huvudet och inte kan ett piss, utan för jag är för lat för att gå upp på morgnarna helt enkelt.
engelska är jag riktigt bra på. faktiskt, jag älskar engelska
svenskan är hyffsad men är bara o-påläst
matten suuuuuuuuuger faktiskt! riktigt kass på det.
resten vet jag inte.

 jag har gått om 2an på ridgymn och lär få gå om en gång till. så istället för att gå 2 år till på ridgymn och få ut nada av det och seeen gå på komvux för att jag ska kunna få ett jobb så är det väl bättre att börja nu?
näääää då då ska man bli straffad för man vill ta tag i sitt liv..
MEN man straffar inte mig ostraffat ska jag be och få tala om!
för är det någon som är envis och långsynt så är det JAG!
Vill man försöka ge mig ett helvete mer än vad jag redan har så vet man inte vad man ger sig in på.
fyyyyy fan säger jag bara, jag kommer lägga ner hela min själ på att förstöra ALLT jag kommer åt, och då snackar jag inte om saker.. utan psykiskt..
är det något jag kan är det att psyka folk.. Jag brukar inte vara så hemsk att använda den egenskapen.. men behövs det. då jävlar.

Nu låter jag jätte hemsk som säger att jag kommer bryta ner min mamma och pappa..
Förmodligen kommer jag inte göra det i den högaste grad, för det har jag väl gjort under hela min livs tid?
Jag säger antagligen mest detta för jag är så jävla förbannad just idag!
Jag har alltid varit det svarta fåret, two face, flera tusen personligheter och inte så lätt att handskas med, så de har aldrig riktigt vetat hur de ska uppfostra mig eller som sagt.. handskas med.

Men på ett sätt tror jag och hoppas på att pappa kan fixa det på något sätt, för han är den som aldrig har lyckats nå fram till mig och försöker och försöker göra mig glad genom att köpa saker till mig som han vet att jag vill ha jätte mycket. Jag är jätte tacksam för det han gett mig.
Men jag är ingen man köper direkt, utan man måste förtjäna min respekt och kärlek genom att behandla mig rätt också.
då menar jag prata med mig rätt, inte skrika på mig för att jag gjort något fel för då blir jag bara ännu värre tillbaka och gör det felet om och om igen bara för att reta honom, (vadå han retade ju upp mig först genom att skrika istället för att prata snällt, då hade jag fattat? )

Jag garanterar inte att ni kommer fatta allt jag skrev för jag kommer inte kolla tillbaka på vad jag skrivit nu, kolla om jag stavat fel eller bara pratat strunt, för denna bloggen är till för mina onda tankar dels.. så. enjoy!

btw har jag haft en jätte mysig kväll med jojo kornelia och kappe :) love'em<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar