måndag 7 mars 2011

Oh du din lille !!

slampa rent ut sagt..
Jag stör mig på dig som om du vore en fet kråka i näsan, nageltrång, ett sår i nagelbandet, lus, eller varför inte mensverk eller om man är jätte bajsnödig och får ont i magen och what the fuck, när vi ändå är igång kan du lika bra vara urinvägsinfektion också !!
Så fucking irriterande är du..  I'm waching you! motherfucker

Idag skulle jag jojo och hennes mamma till telenor och klaga för jag har fått en konstig faktura som INTE ska vara där.. och jag valde att ha (under 26) när jag tog över iphonen , där det ingår massa saker , och de sa att jag hade det så jag ringde ju och ringde och ringde lite till till massa telenor tfner (jojo) (A)  fnisssss.
Men så visar det sig att jag inte haaaar det så jag har använt fett med cash nu.
vart är världen på väg alltså? haha SKOOOJA not.. eller?
nej
CEEEEEEEEEEEEEEEPE

ryck!

men han jävla idioten i kassan va ju bara helt blåst, möjligtvis inte mask i magen, men fan mask i hjärnan, ätit och gnagat upp vartända hjärncell på stackarn har de gjort!
(ööh nej jag kan inte göra något, ni får ringa igen imorgon och lämna ett meddelande till jesper så får han kontakta er.. doooooh 8-|

och från det till något helt annat så hjälpte jag jojo med sin engelska uppsats, hon hade gjort den redan ( dotti ) men jag rättade den och så :D kuligt faktiskt :) love english!

liten halv flipp bild från idaaaag..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar