fredag 11 mars 2011

visk-leken 2

När jag var i stallet i förgår(onsdag) helt depp med påsar under ögonen, träffade jag en tjej jag inte träffat på 2 år ca.
En jätte go tjej som stod i mitt gamla stall, vi hade alltid jätte kul i stallet och hon är världens goaste och tuffaste brud.
hon hade flyttat sin häst från det stället vi hade häst på i oktober och det tycker jag hon gjorde rätt i!
Det stället var verkligen skit. svin dyr hyra med knappt någon service alls!
Folket där snackade bara bakom ryggen på varandra hela tiden, folk bildade gäng som gick ut på att snacka skit om andra i stallet..
Men när man gick där och lyssnade på folk som dess utom snackar skit om en av mina goda vänner som också hade häst där.. då var det kört!
Jag och denna tjejen konfronterade då dessa 3 som snackade skit!
Och sen lades all skiten på mig för jag hade golat på dem. Men jag är inte den som är den, vill de ha tjaffs, så ska de få det :)
Jag och "J" ( tjejen jag inte träffat på 2 år ) bildade vårt egna lilla gäng på 2 pers haha, och var lika goa själv som snackade skit om de andra i stallet..
Usch nej, värsta stället man kan komma till..

Iaf! J berättade för mig att bitterfittorna i gamla stallet snackade såååååååååå jävla mycket skit om mig efter jag flyttat:
- cecce sålde sin häst för hon inte råd med stallhyran, den betalade hon aldrig.
- cecce sålde sin stackars häst för hon inte orkade ta sig till stallet var dag uuusch vad jobbigt vaaa!
- cecce flyttade här ifrån för att vi var för hårda mot henne.

1. JAG sålde tekniskt sätt inte hästen för jag fick inga pengar för den, eftersom jag bara var fodervärd!
Jag hade tappat intresset helt och det var därför jag lämnade tillbaka hästen till ägaren.
(det är tillbaka nu )
2. jag orkade visst ta mig till stallet ?! jag var där ffs var dag.
3. De var inte för hårda mot mig, jag byggde upp en sköld mot dem, så jag varken såg, eller hörde dem. Och jag var ju lika go tillbaka ? xD

btw.. sålde jag den ? eller lämnade jag tillbaka den till ägaren ? bestäm er.

Men tack för ni tänker på mig :* hihi
                                                                                        min äälskling <3

han gillade inte detta :( men det var inför ett akolarbete min syster hade på media.

1 kommentar:

  1. Det är så typiskt "häst-människor" att snacka skit bakom ryggen på en. Oftast så tror dom att dom är så mycket bättre än många andra. Suck.

    SvaraRadera