måndag 15 augusti 2011

chil mah pill.

chillnani på höög nivå med jojo jackie emma och sabina :D
 dock inte alla på en och samma gång , men ändå
varit i storstaden bjuv och storhandlar maod med jojo och jacke, och hennes dotter nicole. :) skit söt!

sen chill med emma och jojo sen lagade jag sabina och jojo mat eller, sabina och jojo lagade, jag dukade (A) som vanligt.
nu ligger vi och bearbetar vår matkoma.

sabina och jojo låter som ett par 80 åriga gamla tanter, de ligger utan att skoja och spelar yatzi på mobilen och tävlar mor varandra. 
inte nog med att de bara spelar det, de har för det första laddat hem det och TÄVLAR mot varandra! shit. 
ja jag ska ju dock inte säga så mkt för jag sitter ocg spelar jewelstars bara :O


jag får väl ta och pela mig till jourlivs och handla lite behövligheter till en förmodligen sömnlös natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar