söndag 7 augusti 2011

chillnani

så jävla go dag idag !
vaknade och hade för 2a dagen i rad drömt att jag var multimiljonär.UNDERBART!
men inte lika underbart att vakna och inse att det inte är så :( , det sägs att pengar inte ger total lycka, jag tror bestämt att det är en MYT!

sen påväg till stallet så kör jgag på östra v och ser ett bi flyga rätt in i jackärmen, jag får panik och börjar försöka skaka ut den, då påväg ut sticker den mig.. på "handleden" fast på ovansidan av handen typ. AOTCH!!
jag hade fan glömt hur j*vla ont det gör, den dunkande smärtan haha. jag måste nog aha super-saliv också för jag slickade på det så gick det över lite.
Körde vidare och kommer till stallet och fixar till impan, sen kommer evelina så rider vi ut en liten mysig runda :)  Impan var duktig men lite stark, men vilken häst är inte det i perfekt ridväder och med humöret på topp ?;)
Nu ska jag packa ihop datorn och lite stuff och åka till en som jag inte kan få enough av  ;)
myskväll och lite sådana härligheter.

ha de nice alla lyckliga och mindre lyckliga själar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar