torsdag 4 augusti 2011

hej syrran!

du sitter just nu i rummet brevid och snokar på min blogg.
i dont blame you. för istället för att prata med mig om den falske systern i familjen, hur jag känner för henne nu, så vet du att det finns här på bloggen.
lätt och enkelt att få reda på inside information!

jag står för vartenda ord jag sagt om henne fortfarande.
jag avskyr henne, jag önskar henne fortfarande obotliga munsår och hemoroider osv osv..
för mig känns det som en kall vind som pustar förbi en när hon är närvarande, man känner adrenalinet sprudla ut i ådrorna, tankarna kommer upp och man känner kniven i ryggen om och om och om och om igen .
jag svarar på hennes frågor när hon frågar mig något, inget mer , och att jag ens gör det handlar inte om att jag " inte är lika sur på henne fortfarande" EH JO! deeeeeeet är jag, det blir bara värre och värre för varje dag som går. 
jag svarar ibland när hon tilltalar mig för att inte det ska drabba resten av familjen..
.

så.. enjoy my blog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar