måndag 8 augusti 2011

J'vla Horhus!!!

nu är jag fucking trött på allt detta jävla telefonklabbet!!!
började med att min iphone gick sönder och de inte visste vad felet var ! så skickade vi ner den till malmö.
men där va väl några jävla invalider som jobbade där för de sa att det inte gick på garantin! när han i fucking kassan inte kunde säga vad felet va ens ! inkompetenta jävla h*ror.. men pappa snacka sig ur det som vanligt så vi fick det på garantin "liten halv smiley" .
sen funkade inte mitt kort i min sony ericsson och den är INTE låst!
så jag fick en fattig äcklig lånetelefon av telesnor.
och nu när jag fått tillbaka min iphone och är lyckligaste själen på jorden så hittar jag inte USB sladden !
LAGOM IRRITERANDE...... för nu har jag ingen lånetelefon heller !

det hade varit lugnt om jag varit av med själva laddaren och inte sladden . MEN NEJ ! alltid ska jag ha fucking otur när det gäller telefoner. och snart död min phone BYYYYYEEEE
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH :@


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar