torsdag 18 augusti 2011

mega mums !

åkte till ä-holm och käkade på en restaurang vid namn El greco, världens godaste mat.
Marias mormor fyllde 80 så vi kidnappade henne och åkte dit :) grattis till henne :D 
när man först kom in tänkte man, jaa, mysigt ställe, men man trodde inte att maten skulle vara något för världen..
men sen när maten kom OH GUD I HIMELENS SKAPARE!
aldrig att jag ätit så god mat i hela mitt liv.
denna maten knullade flabben bokstavligen,
den älskade ödmjukt med mina smaklökar som sedan fortsatte älska med min magsäck och som i sin tur älskade med mina tarmar som sedan kommer älska med mitt rövhål.
  sedan fortsattes dagen med tårta och sång i bjuv :)

detta är ingen matblogg(sabina) ;D men hade jag ätit på el greco varje dag så hade jag lätt kunnat skapa en matblogg endast för deras skull.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar