tisdag 19 juli 2011

alltså jag hatar !!!!!!!!! min iphone..
jag har fått något jävla virus som gör att den stänger av sig hela tiden och så ser det ut som jag får hemliga meddelanden från rymden bokstavligen talat.
den har hållt på så nu i några månader, men den startar alltid tillslut.. TILLS igår..
då la den bara av och startade aldrig igen .
så ponta hjälpte mig att återställa mobilen så allting försvann... OCH DEN FORTSATTE!!!
allvarligt talat, finns det virusprogram för iphones ?
nu är jag så arg så jag börjar gråta nästan haha (obsessed)? ja..
den har varit igång ungefär 3 timmar av hela dagen sedan 11.. och det är när jag inte pillat på den .
ska jag skriva sms- den lägger av
ska jag ut på fb- den lägger av
ska jag ut på appstore- den lägger fucking av!
konstigt jag har damp! haft mobilen sedan feb..
JAG SKA HA EN NY
HEJDÅ.

lr nej, btw mammsen fyller år idag , grattis till henne :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar