måndag 25 juli 2011

fack fackeli fack fack!

jag blev medlem i facket idag !
så skulle man skriva in sin månadslön.. men jag har ju ingen fast månadslön när jag är timmis/vikkis
så jag skrev 123.20/timme( man kanske inte ska skriva ut sin timmpeng)..?! skit i de- ... och blev medlem, sen när jag kollar mejl-kvittot så står det att jag tjänar 12320 kr / mån.. haha ja tack .. så jag fick ringa in och förklara mig.. så sa dom att jag hade sökt in inom fel blablabla och jag skulle vänta tills paprena kom så skulle vi ändra det då . men jag får 3 mån gratis medlemskap sen efter det får jag betala 1% av det jag tjänar.. not much :)
jag känner att facket kan behövas nu, det börjar gå hett till på jubb, inte för min del då, men blir jag inblandad så är det kört :P men not anymooore. :)
plus att jag får gratis hemförsäkring/drulleförsäkring eftersom mamma också är med i facket :)

awsoome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar