onsdag 6 juli 2011

en sak jag verkligen inte förstår mig på.

nu vet jag en som kommer bli arg på mig för detta inlägget.. men jag hoppas att denna person verkligen inte tar illa upp för jag tycker att hon är en jätte bra mamma med världens bästa barn.

Men. alltså.. vad är meningen med att bli mamma när man är såhär ung.. eller ja okej.. 19 bast är väl ganska tidigt, men det kan man smälta. För då är man ändå hyfsat mogen.
Men när man blir på tjocken när man är 14-16 bast.. allvarligt talat?

ni har ju för fan knappt kommit ur fjortis perioden, mensen har fan precis kommit, ni är inte hälften så skrikiga när ni har pms som er unge kommer vara de det fattar ni väl?.. come on!
Folk idag blir ju bara dummare och dummare så man blir snart lost i huvudet själv..

Bara för ert bidrag har gått över från barnbidrag till studiebidrag så är ni inte vuxna.. ni vet det va ?
Jag säger inte att jag själv är riktigt vuxen än, nog fan kan jag bete mig som ett barn då och då .. men lite mer vett i skallen har jag än att bli på smällen och sen spänna ut magen allt vad jag kan så det ska se ut som jag är jätte långt gången i graviditeten efter 2 v och sen lägga upp på fb..

Ni får bidrag på 1050 kr i månaden, de flesta i er ålder rökar för 700 spänn i månaden.. what's left?
jo 350 spänn till lite blöjor som räcker ca 2 veckor..
Vad händer sen, jo ni får söka ännu fler bidrag och bli socfall... Sen blir ni så bekväma på alla dessa bidrag så ni aldrig skaffar er ett vettigt jobb...

nuff' sayed, innan jag går waaaaay to far.
bvye folks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar