onsdag 6 juli 2011

my life

hejsaaan, nu är jag tillbaka... tror jag iallafall.

ett tag sedan jag bloggat nu, tror det är eftersom att jag inte har haft så mycket att kräka av mig på haha.
älskar mitt liv just the way it is, kunde inte blivit bättre faktiskt, jo om jag vann några miljoner..





 person jag saknar
 något av det galnaste jag gjort
 tid jag saknar
 en av de få personer som står närmst mitt hjärta
 bild som gör mig lycklig
 det jag älskar med mig själv mest(mitt hår)
 person som har samma personlighet och tänker likadant som mig (min kusin)
 min familj - pappa
 min första bästa vän, line
 en person jag gjorde mycket galet med, lollo
 fjollan och jag , my love
 den som bla står närmst mitt hjärta
 <3
 bild som väcker många minnen
 my 2 love (iphone)
 bild som får mig att skratta
 en barndomsvän
my doggy..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar