söndag 24 juli 2011

man up bitch!

jag var ute i fredags och gjorde staden . när vi varit på stället i några min så säger jojo
- där är ******** ju ...
- afan.. hmm . vad stor hon blivit..
(******** är en tjej som hatar mig för hennes kille var otrogen med mig ..
och hon går och snackat massa strunt om mig haha)

så sa jag till mina vänner att om där skulle komma en stor blondin bakom mig så säg till så jag är förberedd haha .
och tiden gick och ingen blondin kom fram ..
tiden gick ännu mer så jag tänkte vi utmanar hennes psyke lite.. så vi ställde oss breve henne och rökade och snackade som vanligt..
tjejen hade starkt psyke fantamej! hon gjorde ingenting .



2 min senare kommer hennes ex fram till mig och är jätte glad och övertrevlig och ville festa med oss.
jaja visst ! haha .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar