lördag 16 juli 2011

good girls gone bad.

Jag var på 40års fest igår..
Chriss fyllde :D hade jätte trevligt, men eftersom jag inte drack så blev jag trött redan vid halv 1 haha.

så jag stack hem och sen vid halv 4 va det en viss tös som ville ta en cigg.
Så hon tog sin pojkväns BMW (cabbe) full som en ättika och körde till mig, dum chey!
sen skulle vi köra till bjuv och hämta hennes cigg tyckte hon så sa jag att jag åker inte en meter med henne när hon är full haha. Så jag kör!
och det gjorde jag .. automatare dock.. men det funka :)

Sen ringer pojkvännen till henne :
- vart är du ?
-v gatan och tar en cigg med cecce..
- jag gar sagt till dig att du inte ska sticka utan att säga till.. jag blir orolig (aww)
-okejdå....

2 min senare: hennes tfn ringer igen :
-******... VART   FAN   ÄR   MIN   BIL?????
-eeehhhmmm... eehhhmm.
- OM EXAKT 3 MIN SKA MIN BIL STÅ PRECIS DÄR DEN STOD INNAN, JAG SKITER I VART DU ÄR.. 3 MIN ... (klick)
-jag och T kör i 30 tillbaka till "festen" och kommer på hur vi ska förklara oss..
vi kommer tillbaka.. killen står 5 m ifrån och diskuterar med sin kompis. märker inte ens att vi kommer..
så vi står där i 10-15 min och väntar pöå att helvetet ska braka loss... Men ingenting händer, så T startar bilen igen för att få en reaktion.... ingenting händer.. startar igen..
- GE FAN I MIN BIL!
-okejdooowh..

men vi blev inte utskällda.. vi fick bara varning  (A)

och jaa jag vet att det inte är så smart och skriva ut att man kört bil när man inte har körkort eftersom familjen läser min blogg och rykten går.. haha men .. la gente esta muy loca...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar