fredag 8 juli 2011

haraaaammmm

Hela min dag har mer eller mindre spenderats på Ica/jourlivs.
tro det eller ej men jag tycker om att bara chilla där på"uteserveringen" med en energi och en rök :)
jag får ro i mitt liv när jag sitter där med alla "random människor" eller vad man nu ska kalla billesholmarna, som kommer, snackar lite, sen går, sen kommer nästa och vise versa..

Men den person som är roligast är ju ändå Baker(ägaren av butiken) haha..
Jag frågade honom om föregående inlägg med tofflorna.
Han sa att i mellanöstern eller vart det nu va ( jag är bra lyssnare men minnet sviker oftast ) så ses toffeln som smutsigt och det är förnedrande att slå en med en smutsig toffel helt enkelt.. tack för det baker ;)
Ja.. han va ju inte rolig just när han sa det men de som känner honom vet vad jag snackar om :)

Och jag gjorde en liten spåkula idag på fb som jag tänkte dedikera till honom.

*du upplever en magisk kväll med trummor och exotisk dans. Det är början på något nytt *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar