söndag 27 februari 2011

Best In Town

Förberedde mig inför utgång i fredags tiiiidigt, hästen fixades och kelades med redan kl 10 på morgonen!! Pimpandet av sexy meee började redan vid 13, ute i goooood tid, skulle ju tagga utgång kl 21 öhöömm...

Efter en vit månad (nykter då alltså) Så hade jag samlat på mig 13st öl, den som spar hon har! Tänkte att bara hälften går åt, men ifall man vill ha den där extra så har man ju med sig.. Det blev mer än 13... hu-hurm :)

Började tömningen av ölen hos Jessica vid 19 sen drog jag till Jojo vid 21 och spillde ner några öl i halsen. Woops! Sen drog vi vidare till "the place" BEST IN TOWN haha Puben i Billesholm!!! Minnet började bli suddigt när vi kom dit, men jag tror jag hade kul! Efterfest slutade vid 08 tiden, vaknade upp i säng som jag inte hade förväntat mig... Vad var det i de där ölen egentligen?? ;)

Dagen efter förstod jag varför jag inte druckit på en månad... Svimmade på grund av baksmällan som följde, kan vara en del chock inblandat också är lite kluven där ;) Baksmällan hängde över mig trots 13 timmars sömn. Börjar förvinna nu.. kl 21 TVÅ DAGAR EFTER!!! :O

Hade den mest ångestfyllda drömmen någonsin!
Drömde att jag var gravid!!! Gick och bad Jojo känna på min mage hela tiden och undrade om hon kände hur den sparkade!!! När hon skulle känna så kände hon på min fitta, och jag frågar VAD HÅLLER DU PÅ MED?!?  Då svarar hon: Men det är här navelsträngen sitter och det är där man ska känna! Jag: Nej det är det fan inte och pekar på magen.
Minns hur lycklig jag var när jag vaknade över att jag var gravid och hade äkta moderskänslor, som fortsatte efter jag hade vaknat. då jag kollade på tv-serien "Livet på BB" och börjar gråta när en tjej fick göra kejsarsnitt, och fick då konstig ångest över att jag INTE var gravid (????)

Jag "lurade" då killen jag sov hos att jag kanske var gravid,
och jag får som svar;  Att jag skulle ta bort det.
Jag svarade: att jag ska behålla det, och han blir tvungen att betala underhåll.
Han svarade: Inte om vi blir tillsammans.
Jag: Nämen du hade blivit tillsammans med mig bara för att slippa underhållet!
Han: För barnets bästa pucko, och för vår egen skull.

Som om jag kan märka att jag är gravid efter EN natt.. Hallååå liksom!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar