fredag 11 februari 2011

i love my baby!

min iphone jag fick av jojo igår, vi stack in på familia och skrev över mig på abbonemanget.
Han i butiken blev nog inte så lycklig som säljare för han sa att jag hade gjort ett riktigt kap,
jag fick en sprillans ny iphone och bara 1 års bindningstid kvar ;D yeah I'm happy :)

jag ar alltid klagat på folk som sitter iphonen 24/7,
men nu förstår jag dem verkligen! det är ju skit svårt att slita sig!
spec när det finns miljonertals roliga appar :D

appar jag laddat ner bara idag :
angry birds ( ett måste)
farting devil (humm?)
The simpsons (homer nockar agenter :D)
facebook (såklart)
msn( också såklart)
springpad (?)
youtube (fanns redan såg jag senare)
ps express( något slagt photoshop)
sex positions (A)
scary button( totalt onödig)
funny ringtones
skånetrafiken (dutti)
ice tycoon ( skit stressigt glass spel)
truth or dare (sexy version)
humörsbarometer(ännu onödigare än den andra onödiga)
iPity ( han den svarte i någon film jag såg på bio, kmr inte ihåg namnet)
spotify
flashlight
guitar hero world tour
bubblewrap ( :D )
STF  (kommer inte ihåg)
PD maps
google earth ( där jag fick zooma ända från rymden )
stv play :D:D:D
talking tom cat
talking chuck (as gullig)
like a horse (där nådde jag toppen på nördometern)
MC navigator (A)
systembolaget navigator
hitta.se (A)
idream
sleep log.
undra hur mkt minne på tfnen jag har kvar!

Och from imorgon har jag nytt nummer, vet ej vad det är än dock! men något ur enkelt ska jag ha iaf.
Så går över från telia till Telesnor. buhuuu!


                                                      (cpade mig )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar