lördag 5 februari 2011

wtf??

DAGENS VISKLEK

ryktet startades av mitt ex, om att samma dag som jag gjorde slut med honom så sov jag hos hans kompis/min kompis ex. Vilket är sant!

MEN

i en annan säng. Jag sov där för jag gick i högklackade och skinnjacka mitt på smäll kalla höstnatten och det var både för långt och för kallt att gå hem med de kläderna.

"exet" kom ju för fan själv upp och väckte mig med slag och hot i den andra sängen?

men nu hade han fått"reda" på att vi sov i samma säng och att vi var lögnare båda två.
ja men tro du det då.. Det bryr jag mig inte om, men du behöver inte få andra att tro det bara för DU
tror på alla rykten du hör assface!




1 kommentar:

  1. ohh hade jag bara fått så...
    ARG STORASYSTER!
    Jag minns så arg jag blev när du berättade vad han gjorde när han kom in på rummet du sov i.
    Den fanen ska hålla sig väck från mig det är en sak som är säkert!
    Spottar!

    SvaraRadera