tisdag 8 februari 2011

varning för långt inlägg!

INATT VA DET JU STOOORM! wiiee :P nja, inte riktigt va ?

Jag fick ställa in moppen innanför porten inatt hos maria, så vi skrev en lapp om att den skulle vara borta vid kl 09.00 och om de inte kom förbi skulle man gå upp till vår våning och knacka på hos Maria Roos så flyttade jag den, Men vaknade vid halv 11-11 och kollade på tfnen och då har jag fått ett sms av min"ovänn" som bor på samma våning som maria/mig (A)
- du borde nog gå ner moppe. Dom frågar mig om det är min.

YEAH RIGHT! eftersom jag under några omständigheter inte talar med denna människa längre så får jag kräka av mig här.. Så jag har några ord till henne.

För det första.. Vad hände med orden mellan gå ner och moppe ? idiot.
och varför i helvete skulle folket komma och knacka på HOS DIG när vår dörr är rakt över!!!!???
Och fråga dig om det är din moppe när det står ATT DET ÄR MIN!!!???
Och spec när dom vet att du är dotter till någon som jobbar på bjuvs Bostäder!
Låter det rimligt i din värld flicka lilla??
INTE I MIN!
Du ville bara jävlas så jag skulle behöva gå ner och flytta den, din lilla.. 
Visserligen skulle den flyttas i vilket fall som.. Men kom inte med dina falska jävla ord till mig.GAAAAH
ÅT HELVETE MED DIG! :)

En cigg på detta alltså, inte bra att göra sig själv arg sådär haha.

Annars har jag solat med Jojo och snackat lite skit med henne :)
Vi diskuterade pojkvänner och ex..
Hon påminde mig lite om hur jag kunde vara mot mitt ex vilket lät väldigt roligt i mina öron xD
- Kommer du ihåg då när du fick reda på av mig och emma att han umgåts med sin gamle kk bakom ryggen på dig precis innan ni blev tillsammans?
- ja, men då blev jag faktiskt inte så arg för då erkände jag allt jag gjort nere i gran canaria så då var det han som mådde dåligt inte jag :)
- jag skickade till dig sen och frågade hur det gick och du svarade, jag slängde ut honom och nu står han utanför och knackar på dörren. hahaha
- :O

detta hade jag helt glömt :P

Sen kom jag och tänka på natten han hade puttat mig så jag skrapade upp mina knän och händer utanför honom efter Lines 18-års fest, så jag dumpade svinet och pappa kom och hämtade mig, och i fallet hann han få in: NEJ NEJNEJ NEJ FAN FAN FAN FAN FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!
Det är inte många som får in så många ord på inte ens en halv sekund inte :P det får han cred för!
Men det slutade med att jag sa det är slut och vände på klacken och gick och han följde såklart efter och bölade om att det va inte alls meningen wääh wääh wäh. Då kom pappa och jag hoppade in i bilen.
15 min senare står han utanför mitt fönster och kastar småsten och predikar om hur ledsen han är och hur mkt han älskar mig( för er som har honom på fb, det var den dagen han skrev en hel fb sida om hur mkt han älskade mig, gulligt.. men det räckte inte. )
Jag hade ju såklart fönstret lite öppet och var knäpp tyst och lyssnade och gottade mig, men låtsades som att jag inte hörde (A) efter en eller 2 timmar går jag ut och ska röka, då sitter han kvar, så vi pratade lite allvar och jag sa att det han gjorde fick mig att få en flashback om min uppväxt. Så när vi lugnat oss släppte jag in honom och vi pratade djupa samtal och blev tsm igen.. (förvånad?)

Och dagen efter midsommar när vi bråkade så hetsigt efter att han stått och hotat min dåvarande bästa vän och skrikit osv.
Då tog han både sönder sin egen cykel och mammas cykel korg på vägen hem( ja vi cyklade)
Och jag bröt ihop eftersom att jag aldrig blev av med denna människan, inte på något sätt. kollapsade på marken och han stod som ett frågetecken haha.
Eftersom han inte fattade då hur mkt jag menade mina ord så började vi slåss, eller jag slog mest sönder hans ansikte och han tryckte upp mig mot ett staket och skrek att jag skulle lugna mig.. då blev jag lugn.. och rädd!
dagen efter eller om det inte var 2 dagar efter kom jag krypandes tillbaka (A) eftersom detta bara var en fyllegrej.

Men den dagen någon gång i oktober 2010 då jag gjorde slut på riktigt, då vi slogs extremt och han t.o.m slog tillbaka flera gånger höll jag mitt löfte att nu är det verkligen slut på riktigt ! killen hade ju faktiskt varit otrogen en månad tidigare, men jag var för svag för att dumpa honom på plats då.
Han försökte hålla mina händer så jag inte kunde slå honom mer, men då skallade jag honom istället så det slog slint i huvudet på honom också. Då sov jag hos denna killen jag snackade om här om dagen att det gick rykten om att vi sov i samma säng.
För det första sov jag inte så mkt för exet stod och bankade på dörren och ringde både min och han den killen jag sov hos och smsade massa kränkande saker och hot osv hela natten. Vaknar då lite senare med en näve i nyllet som sagt av exet.
Och för det andra.. Inte i samma säng.

några veckor senare misshandlade han mig och när jag kom loss exakt 53 minuter senare så gick jag hem.
När jag hunnit vara hemma i 20 min står där någon galning utanför mitt fönster och kastar sten och försöker få kontakt med mig.. men då ligger jag och och försöker sova och somnar då 20 min senare.
När jag vaknade på förmiddagen vart han iaf borta :) (exet ofc)

Så där har ni lite inside information..
och nej, jag är inget psyko.. Det var bara denna killen som psykat mig totalt under 1 års tid så jag var rubbad i huvudet och hade inga gränser.

1 kommentar: