lördag 5 februari 2011

egna tankar.

mys dag idag.
vaknade vid 10, låg och drog mig i sängen till 2 tills emma ringde och tvingade upp mig.
jävla subba <3
hon tvingade mig att vara hos henne inom 1½ time. tror jag klarade det inom 2 timmar iaf ;)

Älskar vädret idag förutom stormen då. det är inte ens kallt ute och solen har stått på, iaf i lilla billesholm :)
Fick vårkänslor när jag var i stallet, längtar tills det blir lite varmare för då jävlar blir ridningen ännu mer seriös.
Älskar min häst.
Nu behöver jag bara skaffa mig ett jobb. suck..

Nu sitter jag hos Emma och vi ska göra ansiktsmask snart och massa sådana tjej stuffs :)
Hon är S.F idag.
(simon fri), har egentligen inget emot att han är här för han är rolig att umgås med han med, men asså. emma är ju min från början(A) så atteee sorry! ;)

på måndag ska jag försöka ta skolan lite mer på allvar, det är bara 4 mån kvar av skolan och jag har inte råd att gå om ett år till på gymn..
skärpning nu cecce!

btw. kan inte förklara hur det känns att inte ha någon kille överhuvudtaget i mitt liv mer än kill-vänner, ingen jag snackar sådär lite mer än vän med, ingen kk, ingen pojkvän :), tänkte hålla det så iaf ett tag till.
Varje natt när jag ska sova ligger jag och tänker, fan va skönt det hade varit att ha någon som håller om en, men sen tänker jag direkt efter: HAHA NEEJ fan! skit skönt att kunna ha hela dubbelsängenför sig själv och kunna feta sig hur mkt som hellst, ingen som snor täcket under natten, ingen som ber än klia han på ryggen varje natt, ingen som ligger och tallar när man bara vill sova. :D , ingen man måste hjitta på saker med som man egentligen inte vill eller pallar. Nu väljer jag helt själv :D

Nu ä det bara friends time, bara umgås med sina vänner och hästen, jätte skönt :D

Btw, om ca 10 dagar får jag en iphone:D wiie , eller jag ska ta över jojos abbonemang, tack stumpan <3
men ska ha kvar min andra tfn med telia också, har haft det nu i 5 år snart och folk som jag inte har på min tfn lista (gamla vänner) har det numret plus att jag precis betalat gratis sms i ett helt år på den .
Men tyvärr är det nya abbonemanget telesnor. Och den ända jag vet med telenor jag ringer gratis till då är hanna :P visserligen bra.. men ändå:) komentera om ni har telenor så man vet  :D
IIIPHONE:D har längtat efter en sån :D
Du är underbar jojsi<3

1 kommentar: