torsdag 10 februari 2011

PMS ? Oooh yes!

Hela dagen har varit stress i mitt huvud.
Förutom på familia då jag hämtade ut min iphone.
Wihooo:d
Men när jag jojo, Sabina och jojos mamma satt på grafitti och käkade
Börjar stressen.
Först frågar Hanna om jag kan mocka till imperia och lippe också plus blanda maten till mac också. Ja jag har väl i get val eftersom ni jobbar och Emma ligger hemma och spyr.
Detta är inte jätte jobbigt men ändå :)
Sen ringer syrran och stressar mig att jag Ska till stallet och kolla dollans ben.
Och detta blogginlägget skulle blivit fullföljt men jag tror jag skiter i det och går och begraver mig själv istället, bloggar från tfnen så pallar inte kolla fel stavningar osv nye

Btw tack så hemskt mkt för allt idag jojsan love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar