fredag 4 februari 2011

Det klirrar i min vuxenpoäng påse nu!

Försökte skaffa fler vuxenpoäng idag. Gick till Lallivs (All-livs) för att handla till min syster. Mitt mål var att handla en rosa tandborste på systers begäran, för jag somnar ibland i hennes säng. Tydligen så ofta nu att hon kräver att det står en tandborste, förstår inte varför? Är det en pik att jag är hos henne OFTA eller??!!?? Nää-äääh ;)

Men jag har nog fått lite gener från mamma när det kommer till plastkassar, för jag tog ingen, utan jag tog en sådan gratispåse som är där man packar ner varorna. Tänkte köra Go American, utan brun papperpåse, men det är tanken som gäller, och för att slippa få märken i händerna efter handtagen på påsen. Denna hjärnan tänker minsann till ibland! Yeeey!
(kollade t.o.m datumen på mjölken EXTRA VUXENPOÄNG!!)

I´m a big girl now!

Nu blir det ut till Fjollan och mocka skit! Sen ska jag hem till min riktiga bostadsadress och äta TACOS-  MUMMMS som bara Maria Montazami kan säga det!!! Ska till Hanna senare och se vad Fredagslivet erbjuder! You never know!

Over and out suckers!

                                                                Me and Hanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar