måndag 7 februari 2011

varning för häst och mördar inlägg.

skolan kom jag till idag iaf.. men höll på att spy, mådde piss så jag åkte hem efter engelska Bn ,
sov 2 timmar sedan stack jag till stallet, tog in kraken och fixade henne inför hovslagaren.
Hon skulle nämligen få ny hovslagare idag !
hon har haft samma hoovslagare jätte länge nu, han är SKIT bra!

MEN

snobb. Nu vill han inte komma till min häst eftersom det enbart är en häst som skall skos och det är inte lönt tycker då han!!!!!!!!!!!

GAAAAAAHH!

men men, iaf, så kom hovSLAGARNA! inte en, utan TVÅ! på en gång haha ;)
Dolly(min häst) får flipp när han är på höger bak hov. panik sliter sig loss flera gånger, och eftersom hovslagaren inte släpper hoppar hon och stutsar runder..
DÅ fick jag aningen panik i magen, det såg verkligen ut som att hon hade cepe ont!
Och då börjar Lollo halv tjaffsa med hovslagarna.
Lite pinsamt eftersom att han skor 2 andra hästar i stallet också.
Det skulle kostat 900 kr för alla 4 hovarna, men så eftersom lollo ville ha kvitto på det så blev det 25% moms = 1125 kr!! ruinerad.
Så nu har jag 180 kr kvar att leva på denna månaden. satana!

När hovslagarna hade kört tog jag ut hästen igen och kollade på alla hovarna och böjde på benen och kände och klämde. inget verkade vara fel som tur är :)
hoppas bara att hon inte reagerar starkt på detta, det har hon en tendens till att göra.

Efter stallet så stack jag in om Emma på en kaffe och lite snick-snack
Då berättade hon om en serie med världens värsta serie-mördare
- en kille hade gått in i huset och skärt kuken av pappan så han förblödde, sen hade han skärt halsen av den 3åriga sonen när mamman som var hög-gravid var tvungen att titta på, så det hade startat hennes verkar så hon hade fött på plats och då när barnet kommer ut tar mördaren ett basebollträ och klubbar sönder ungen när mamman ser på sedan skär han halsen av henne.. (allt detta bara för att mördaren och pappan var kompisar och han inte fick va med på 3kant med han och hans fru)

Sen va där en polis som hängde upp tonnåringar i träd och våldtog dom och sen dödade dom och sedan när han inte hittade fler att döda typ så gick han tillbaka till skogen och våldtog dem igen.
SJUKT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar