fredag 11 februari 2011

blogg torka

ja, jo det har jag drabbats av..
Totalt tomt i skallen på mig,
detta skulle ju vara en rolig blogg att läsa, men nu har jag blivit lika tråkig som min gamla blogg.
:(

Jag älskar pirret i  magen man får när man ser någon som man hatar!
Låter knas! men t.ex. om ens ovän står i en klunga och snackar t.ex. på knutan, så älskar jag att gå fram och hälsa och krama alla man känner utom den personen :D Man känner sig så överlägsen ;) 
Eller om man ser sin ovän sitta på bussen så sätter man sig i sätet breve bara för att retas, 
man säger ingenting, man tittar inte på personen, men personen vet att du gör det bara för att jävlas och har sån respekt för dig så att han/hon flyttar inte på sig. 
Haha så sitter man där med hörlurar och bara lullar tills man ska av. 
(gjorde båda sakerna idag, därför jag tar upp det ) *vissel*

Det är också kul att se när man sätter sig breve personen så slinker handen direkt ner i fickan och mobilen åker upp, så sitter personen så heeeela resan, eller låtsas att sova.
HAHAHA!! det är tecken på nervositet eller vadå??! :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar