måndag 14 februari 2011

suck suck suck

jag tyckte för någon vecka sedan att mitt liv är perfekt med att mina största bekymmer är när man knäcker en nagel, inte kan sova om natten, när man är kissnödig men inte orkar gå på toa eller när man tar sista ciggen ur packet och måste sticka och köpa nya...

för ett halvår sedan var mitt liv tvärt om, då var man glad om man va kissnödig och fick komma ifrån problemen för någon minut. eller knäckte en nagel och var tvungen att gå ifrån och hämta nagelfilen, eller när man tog sista ciggen ur packet och fick fleeera minuters time alone ...

då fick man pirr i magen om man träffade någon man inte träffat på länge för man inte fick, eller ont i magen när man bråkade jätte häftigt,
Nu får man inte det pirret längre för man träffar alla som man inte fick då, nu..
det enda pirret man får i magen nu är om min häst halkar när man sitter på och får en sån chock i magen för några millisekunder, och enda gången man får ont i magen är om man ätit något dåligt eller är extremt bajsnödig....

this sucks, samtidigt som det är skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar