torsdag 3 februari 2011

Hänt & Hör

Är det inte märkligt att människan är så jävla nyfiken av sig, man måste alltid ha reda på allt som händer även det som inte angår sig själv.
Skvaller är alltid roligt, varför köper vi annars skvallertidningar?... .
MEN!

Jag tycker det är märkligt när "vänner"  känner av att man är arg på någon/något och det första de frågar är alltid
- är det mig du menar på (t.ex. fb, bloggen osv) ?
När mitt svar blir då NEJ
följs frågan alltid av
- Vem menar du då? vad har hänt? när hände det, hur hände det, varfär hände det?? yada yada.

Jag klagar inte på mina ÄKTA vänner som vill mig väl (jag är tacksam att jag har er<3)

MEN

Varför lägga snoken i blöt och vara så jävla nyfiken?
Sköt ditt egna jävla liv. precis som alla andra får göra!
Är det meningen att DU skulle veta hade jag antagligen skrivit det här, fb, sms, eller sagt det till dina närmaste vänner så det troligtvis kommer fram till dig, eller helt enkelt bara face to face!
Gå till närmaste jävla affär och köp dig en sketen jävla skvallertidning, det hjälper jag lovar!... kioskmongo!

Annars då? bra, ja jo tackar det är bra!

Idag har jag varit med Emma .. vi skulle fikat och snackat bull. men det blev att sitta på toan och röka för vi är för lata för att gå ut.
men snacka bull hann vi minsann med såklart! 
Vi behöver inga skvallertidningar inte. näääääähedå *vissel*

önskat maod har jag åsse gjort idao..
varken jag eller syster vet vad denna rätt heter, eftersom hon kommit på den själv.. men vi säger, Gose-gos..
MUMSS!!!

Just det föll lite för grupptrycket för det där med dagens outfit verkar vara rätt så populärt, so here goes!
  • Lila strumpor - Från mammas hög
  • Hålfria Byxor - Köpta på Cubus av Emma, och glömda hemma hos mig, Founders Keepers!!!
  • Skjorta - Vero Moda säger lappen i nacken, jag säger Emmas Garderob!
  • Armband - Totteband (ja, det HETER så! Jag lovar! Skaunska vettu!) Norpat från badrumsskåpet.
  • Det runda huvudet - en gåva från Pappa
  • Maybelline Mascara - Syster Marias sminknecessär

    Det kommer kanske något från min egen garderob eller golv någon dag, vem vet? ;P

1 kommentar:

  1. bästaste bloggen CECCE! keep up the good work <3

    SvaraRadera